barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

ibland blir det rätt ibland blir det fel, lev med det

Kategori: Allmänt

söndag idag alltså... ingen speciellt bra söndag... väcks tidigt, dörren lämnas öppen, mamma börjar dammsuga, jag får inte sova längre... mamma är skitsur för att jag kom hem för sent (trots att vi inte hade bestämt någon tid)... hon tycker jga skulle ringt... jag ville inte väcka huset... hon är skitsur... ingenting jag gör är rätt... hade jag ringt hade det också vart fel... det vet jag... jag är jättejobbig... jag lyssnar aldrig på vad hon säger... kan inte ta till mig det...
HUR FAN SKA JAG KUNNA TA TILL MIG SAKER NÄR DET ENDA JAG HÖR ÄR NEGATIVA SAKER OCH HUR DÅLIGT JAG UPPFÖR MIG OCH ÄR

jaja det var iaf en mycket trevlig lördagskväll. Började med lite förkalas hos ylva med lite trevligt folk. Sen drog vi till Puls för att komma in gratis:P ganska bra drag och fantastiskt goda cosmos ;) Sen blev det en sväng på träggan där ylva, hilda, kajsa och tranemofolket befann sig. Efter det en sväng upp till ylva igen och sen hemma 04.15!

Mycket lyckad kväll må jag säga!

hann ju inte blogga igårkväll som jag sa. är ju inte så bra på et här med att orka blogga ;) Men kläderna för gårdagskvällen var iaf strumbyxor, tight t-shirt klänning, grå lång väst och pumps. Plattat hår och röda läppar till detta :) inte så classy kanske men helt ok!

Nu ska jag städa så att mor in inte får ännu ett utbrott! Sen antagligen rida en sväng med lonney :D

Shieeet vilket tråkigt inlägg detta blev!

Ha det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: