barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

F*N

Kategori: Allmänt

sjuk idag, av alla dagar... Jag som verkligen inte kunde vara sjuk idag!! Missade enormt mkt i skolan :S

mensvärk, 3 timmars sömn och extrem yrsel gjorde att jag ändå kände att skolan va något alternativ, trots att min mamma gjorde det...
Hon försökte verkligen få mig att gå till skolan och jag förstår ju att jag behöver det. Men hon måste försöka förstå mig också! Jag vet att jag är en dålig människa, att allt är mitt fel och att jag försatte mig i denna situationen helt själv... Men det gör inte saken lättare! Och det blir heller inte lättare när man då har en som sitter och förtydligar hur besviken hon är på mig och att jag aldrig lyssnar till vad hon vill eller aldrig gör som hon säger och alltid gör, ja, FEL!

Suck, varför sak det vara såhär? Och fyfan vad jag klagar hela tiden!

Skärp dig Sara!

Ja,ja...

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: