barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

nationaldag :)

Kategori: Allmänt

hemma från suospelningar! gick faktiskt ganska bra idag, och fint väder va det! Spelade först i Svenljunga och sedan Hofsnäs :)

Nu ska jag fortsätta med städningen som jag inte hann igår, ska bara fylla på med lite kaffe först så att jag orkar ;)

Igår var en spännande kväll också :P grillmys vid Hofsnäs med människor jag innte brukar umgås med, men det va trevligt :)
Korvsi va med också så det va kul och sen följde hon med hem en sväng och tittade på Noting Hill (ÄLSKA DEN FILMEN!!) och elin kom en stund också efter hon vart fyllechaffis :) Myspys!

Måste snart börja inse att det är tre dagar kvar till BALEN och fem dagar kvar till STUDENTEN :S
Känns helt sinnes!! omg! omFg!!
Jag är så jävla fjortis, i KNOW, dah! ;)

Ha det!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    OMFG OMFG OMFG OMFG!!!!!!!!!!!!!1

    2010-06-06 | 19:13:49

Kommentera inlägget här: