barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hatad

Kategori: Allmänt

min historialärare måste verkligen hata mig... Kul!
Min dag har varit hemsk idag, fick mitt historiabetyg... Kanske vg om jag kompletterar. Det räknas nämligen inte att min redovisning egentligen var mvg, men jag lämnade ju inte in källorna i tid. (en tid som inte var bestämd) Och det räknas inte heller att man får mvg på fördjupningsfrågorna på provet för eftersom jag inte hade tillräckligt med g poäng så får man ju ig... och sen kan man bara få g ju om man gör omprov... Och vg och vg+ på olika inlämningar?! Nääää det är väl onödigt att räkna med dom....

FAN!

Sen efter detta besked så var det dags för fysik kursprov som jag tror inte gick bra... Vet att det va två uppgifter jag itne klarade över huvud taget och man gör ju alltid slarvfel så det sket sig med det betyget också!

vart fasen är mitt liv påväg?
Vill bara gömma mig under täcket och gråta tills jag inte orkar mer och sen gråta lite mer....

FANFANFANFANFANFANFAN

Kommentarer

  • Louise säger:

    Jag känner precis lika dant Sara!! jag blev jättemissnöjd men mina mattebetyg och det känns jättepissigt!!! Men jag tror vi klarar oss ganska bra ändå.. vi får ju ta studenten och ha kul i alla fall! Puss på du! <3

    2010-06-01 | 23:14:39

Kommentera inlägget här: