barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

pick och pack

Kategori: Allmänt

gårdagen var trevlig må jag säga :) först en stund påm brännan och sen en runda på puls. Dock var det knappt nåt folk på puls och dom som var där såg ut som små låtsasbrats som var gapiga och drack för mycket rosé :P

Men men, vi hade det trevligt iaf! Från början var det bara elin och jag, sedan var caesar på, efter en del övertalning kom även jullan och sen hänkade marika och sara också :D
Ytterst roligt att träffa dom igen! Mys var det!

Nu ska jag packa ihop mina grejer igen för att klara mig två vecckor till på arbetet. Tåget går klockan 18.06 från Borran, framme 19.27 i Skövde...
Tycker dewt är tråkigt att åka tåg själv, men vad ska man göra liksom?!
Nu blir det duschen, sen fixa, sen åka...
Usch! Den här helgen har gått alldeles för fort :(

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: