barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

ledig helg = regn

Kategori: Allmänt

är ledig i helgen, vilket innebar att jag kte hem för att åka till Glommen i kväll... Kul att det är världens pissväder rent ut sagt!

Kännner att kroppen inte varit van vid det arbete som jag har utfört nu, ont lite varstans och är något sjukligt trött varenda kväll. Men det är kul ändå, trots att det är tugnt ibland. :)
Det ser ut som om jag har blivit misshandlad! Mina lår är täckta med blåmärken! detta eftersom jag tar spjärn med låren när jag tömmer skitkärrorna... KUL! Kan ju inte visa mina ben som det är nu!

Och i söndags fick jag världens smäll av ett föl, på käken, underifrån... allt jag kan säga är att det gjorde något fruktansvärt ont och att jag var öm till i torsdags :P
Föl är farliga ;)
 
nu blir det att leta reda på Charlie som är försvunnen för tilfället, sedan göra sig iordning och sedan se hur man ska lägga upp dagen!
Kanske kolla hur jag ska ta mig tillbaka till lerdala imorn också... Kan vara bra att veta det kankse :P

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: