barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

inspiration

Kategori: Allmänt

jag är verkligen sämst på att blogga! :) är dock inte särskilt ledsen över det, det finns ju så mycket andra saker som är roligare att göra :P

ikväll börjar torsdagskvällarna i borås, vilket betyder att jag kommer besöka staden en stund i afton!
lite fika och lite rea och lite musik så blir nog denna torsdagen nice :)

På måndag börjar jobbet i lerdala, åker upp redan på lördag. Sedan blir det tre veckor jobb, antagligen en helg hemma för att åka på kräftfestivalen i glommen. Ska bara se om jag kan få ledigt först, annars blir det att inte komma hem på tre veckor :P

Jaja det blir nog bra^^
Ska börja göra mig iordning nu, har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig... KUL!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: