barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

yayyy!

Kategori: Allmänt

hemma igen då efter skoldagen! bara två lektioner idag och slutade 11.20 :) Men gick lite på stan och fikade med Barbror och Krister, Superkul!
Självklart fikade vi på Café Viskan, Borås innefik, för vi är för jävvla cooola azzå! Jag vet var man ska hänga, vart man ska käka... MOHAHAHA!

Dock va det inte så bra, kaffet är som vanligt jättegott, men snickerskakan som jag och barbror åt va typ gjord av cement eller nåt. Stenhård! ;)
Vi kom också på att vi fikar hela tiden, verkligen varje dag. I skolan eller på stan. Men det är ju så gott och så mysigt;)

Nä nu måste jag skriva historia :S ska vara inne imorn och jag har knappt börjat, hehe.
Fast först ska jag kolla lite på tradera, haha, min pappa har påverkat mig! Har typ börjat kolla efter jättemycket saker där, inte ok! ;)

nä, måste som sagt plugga nu

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: