barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

tråkigt

Kategori: Allmänt

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, bara suttit framför datorn och inte ägnat mig åt nåt vettigt över huvud taget!

Bara surfat runt och kollat saker som jag vill ha, kul liksom när mna inte har tillräckligt med perngar för att köpa allt heller... Ska till Gbg på lovet också så måste ha lite shoppingpengar tills dess, samt att det antagligen kommer bli en del fest kommande tiden, vilket också tar en del på pengarna.
Ja det är inte lätt att vara fattig student i dessa tider ;)

Fick iaf min premie från ELLE, typ duschgel, bodylotion och tvål och dvd-filmen Låt den rätte komma in. Kommer inte alls ihåg att det va det man skulle få men det blir säkert bra ändå :) Fast filmen är nog inte riktigt min stil... Men det kan jag ju iofs inte säga innan jag sett den. Vem vet, den kanske är SUPERBRA!

Jaja, nu kom mor hem, kanske dags att göra något vettigt.

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: