barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hehe

Kategori: Allmänt

borde städa egentligen, mamma håller på att få slag på grund av hur mitt rum ser ut... Istället sitter jag framför datorn istället, som vanligt!
Facebookar lite, som vanligt det med, och kommenterade något på ett inlägg från spelet Happy Aquarium. Detta resulterade i att typ 10 heeelt okända personer från typ turkistan och andra konstiga länder addade mig :O

Men jag la till dom, är ju alltid bra att ha många vänner i det spelet!
Så nu har jag en vän-grupp som heter "Happy Aquarium nördar" haha så att jag vet vilka det är ;)

Imorn blir det gbg Horse Show med tjejerna :D kuligt kuligt! Skriver nog mer om det imorn :)

Är nog bäst att jag städar lite nu iaf :S

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: