barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

fredag

Kategori: Allmänt

Just nu håller jag på att laga mat samtidigt som jag försöker bestämma mig för vad som ska med imorn... Ska till Gbg med mamma, gå på stan först, sen middag och sen Guys and Dolls :P Sen sova på hotell också vilket kommer bli riktigt skönt! Ibland är det bra att ha en pappa som bor på hotell mycket ;)

Problemet är ju nu att jag måste ha kläder att gå på stan i en hel dag, alltså bekväma, varma och lätta att ta av när man provar. Sen på kvällen måste man ju ha nåt snyggt, men inte för uppklätt och eftersom det är skitmycket snö måste man tänka på det också!

Jag har en proppfull garderob med kläder, ändå har jag ingenting att ta på mig!!
SUCK! 
Vilka problem jag har!
Ytligt?!
Nesch då! 

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: