barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

då var det dags igen!

Kategori: Allmänt

Eftersom det gick så himla bra förra gången jag skulle börja blogga, så tänkte jag att man kanske skulle försöka igen ändå ;)

Jag vet att ingen, möjligtvis extremt få, kommer läsa min blogg, men det känns ändå bra att ha den. Och om ingen ändå läser så kan man ju skriva nästan vad som helst! hehe

Varför startar jag blogga nu igen då?? Har ju haft uppehåll nästan ett år, och det bloggåret då innehöll 16 inlägg... Cool! Nä, men det är ju så enkelt bara att jag måste plugga nu, och som alltid när man ska plugga så hittar man på en massa andra saker att göra för att slippa den där svenska C grejen, eller det där historiaarbetet...
Och då ansåg jag att det var en förträffligt bra idé att blogga lite istället :D

Men vad skulle då min blogg handla om?! Mode? Njaa... Finns nog andra som sköter den delen bättre. Inredning? hehe aa sure! Fester? hmmm, tråkigt!
Min vardag och det som är viktigt, och mindre viktigt, för mig? JAAA, det blir bra!

Så, om ni nu har råkat halka in här så vet ni nu vad jag har tänkt skriva om. Take it or leave it!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: