barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

what a woman wants

Kategori: Allmänt

Jag ÄLSKAR listor! Skriver listor till allt, när jag ska shoppa, resa bort, köpa julklappar...
Allt som går att göra till listform görs till listform!
Tänkte därför dela med mig av en lista här och nu på saker jag ska/mkt gärna vill köpa.
Kommer kanske inte lyckas få tag på allt eller ha råd med allt, samt att en del kommer jag förhoppningsvis få av tomten ;)

Menmen här är THA LIST:

  • En PÄLS! á Blondinbella stuk
  • En OnePiece! Vändbar, Usa eller Brittiskt mönster
  • En ny skidhjälm, Comfort air
  • Sminkkit från NYX
  • Primer/Puder från Too Faced
  • Primer över huvud taget
  • Skor till fest
  • Humanityarmband, långt brunt
  • Söta små partyklänningar
  • Locktång
  • Galna smycken

Ja det finns mer men detta vill jag verkligen ha!! SUCK!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: