barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

telefonterrarna från aplared

Kategori: Allmänt

Klockan tio varje dag brukar vi ha rast på jobbet. Den varar ca 15 min.
Under dessa 15 min var jag tvungen att avbryta min rast på grund av FEM telefon samtal!
Av dessa fem samtal var fyra från samma företag!!
Jäkla tomtar!
Hur svårt kan det vara att samla ihop ärendena och ringa en gång istället för att terra oss med samtal efter samtal?!

men nä, det går ju inte!
Tror ärligt att det är ett planerat dåd från deras sida!

Så nästa gång dom stör mitt i fikat eller lunchen ska jag fasen svara
"Aica Trading mitt i fikat"
alt.
"Aica Trading mitt i maten"

(fast vi vet ju alla att jag inte kommer göra det men det hade vart jäkligt kul!)

Lunch ja... Shit vad hungrig jag blev nu!
Och nästan alla ställen har ärtsoppa idag :( BUHU!
Not nice!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: