barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

sommarvärme

Kategori: Allmänt

Idag är det ju nästan varmt ute ;)
hehe

igår blev det lite småshopping från nelly.com eftersom dom hade 30 % rabatt på Humanityarmband igår :D
Plus 10 % rabatt om man är medlem
Snacka om klipp eller?!
Klickade även hem en primer i puderform från Too Faced, Blondinbella har ju tipsat om den och då bara måååååste ju jag ha den ;)

Lite farligt det här med att tjäna pengar och skaffat nytt kort så jag kan betala själv :S
säger väl bara slurp så är mina pengar snart borta ;)

på tal om pengar måste jag tänka ut vad jag är villig att ge för en päls
man kan ju ha den i flera år, men det svider ju lite att pröjsa allt för mkt :P

(vet att jag snackar mkt om min jäkla päls, men har fått nån dille på det för tillfället!)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: