barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

sol ute!

Kategori: Allmänt

Har världens mest brutala sax på jobbet! typ 30 cm och smal och i metall, och den ska man lyckas klippa papper med?!
I DON'T THINK SO!

Fast det va egentligen inte det jag skulle skriva..
det jag skulle skriva va..
ehhh...
vänta lite min hjärna ska bara jobba fram det...

JA, juste!
vad fasen ska jag ha på mig imorn på julkonserten?!
ska man köra på lussekatt i år igen trots att ingen fattade det förra året?
i så fall måste jag springa ner till knalleland i eftermiddag och fixa luciakrona :P

får nog fasen bli det!
är ju lite skojsigt ändå och kräver inte så mycket att fixa den outfiten ^^

bild på mig och elin förra året, jag som lussekatt och elin som superfin ängel :D

Kommentarer

  • Louise säger:

    Lussekatt blir nog superbra! :) Det va så gullit! ;)

    2010-12-09 | 17:49:14

Kommentera inlägget här: