barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

rosa helikopter

Kategori: Allmänt

I'm home BIATCHES!!

lyssnar på Big big world på spotify och funderar varför Rosa helikopter inte finns?!
(undrar också varför jag fick behov av att höra den just nu...)

Imorn är det Nyårsafton, nån mer än jag som inte riktigt fattar det?!
FEEEEET fest i Holsjunga! Eller?
Jo, det blir nog fint! Eller?
;)

Förutom att lyssna på gammal ASBRA(!!) musik (nu är det MMMBop med Hanson) så äter jag nostalgi-godis i form av sånna där tefat med surt innuti! Smakar alltså papper och surt!
Huuur gott som helst!
Tack Lonney min pärla!

Kommer med inlägg om mina julklappar sen! Kul va?!

Ha det!



Okej det ser ut som om jag mumsar på nattvards-oblater, det gör jag inte...
Eller?!

Kommentarer

  • Sara säger:

    "I en rosa helikopter, ska jag flyga hem till diiiiiig! I en rosa helikopter så flyger jag genom stjärnorna till dig!"



    Tänkte att om du inte kan lyssna på den så skulle jag kunna sjunga den för dig.. Men ja.. Det slutade med att jag skrev den, hoppas det blir bra ändå? ;)



    Kraaaaaaaaaaaam!

    2010-12-30 | 15:58:06
    Bloggadress: http://sarasordiskrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här: