barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

planerar

Kategori: Allmänt

Jag har en känsla av att mina pengar kommer räcka till sådär denna månaden, om nån är intresserad alltså!
Finns nämligen en hel massa saker som jag vill köpa och vissa saker som jag måste köpa.
Sen julklappar på det, lite utgångar, nya jul- och nyårsoutfits (vet ej ännu om det får bli min långklänning på nyår, men om det blir den måste jag fixa nya skor och smycken) mm.

Ja ni fattar ;)

Men jag ska nog pussla ihop detta!
Sara fixar!

Kommentarer

  • snyggolonney säger:

    serri vi måste så jul- och nyårsshoppa, vad ska man ha på sig lixom... försökte få M att skriva dresscode smoking på nyårsfirandetevenemanget på FB men han var sådär halvpå. Men jag kör på det ändå:P Det är jobbigt men du å jag är ju alltid snyggast lixom...

    2010-12-01 | 11:13:33
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: