barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

pipparkaka

Kategori: Allmänt

Har insett vilken jäkla tur det är att jag är inne på kontoret hela dagen och att det knappt finns några människor här.
För ärligt talat skulle jag blivit rädd för mig själv om ja mött mig, och tänkt: "Fasen vilket trash!"
eller nåt liknande.
Går här med lite halvsmutsigt, rufsigt hår i Lilla My-knut, ojämt pålagd foundation, med min svarta fleecponch på mig och utan skor. Mascaran är lite halvkladdigt pålagd också (var så trött när jag sminkade mig imorse att jag råkade måla med borsten i ögat iställer, fy i helvete vad ont det gjorde kan jag lova!)

Sen går jag runt här med en relativt surmulen uppsyn pga min trötthet och med världens fulaste kaffemugg i handen!
Som sagt, hade inte velat möta mig själv idag. Stackars klajjan som måste umgås med mig ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: