barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

Kallt kaffe

Kategori: Allmänt

Är man onyttig om man startar dagen med kaffe och choklad?!
näääää, eller?!

Har som vanligt börjat med min internet runda (fb, bloglovin, blogg.se, nelly, tomtekalendern, elle osv)
och nu funderarjag på om offerten vill att jag ska jobba där inne idag...

Och en annan sak!
Varför blir man så extremt shoppingsugen när man inte borde eller kan shoppa. Såhär precis innan jul är inte kontot överfullt, men ändå finns det grejer jag måste ha (läs: vill ha)
Vill verkligen ha ett mörkbrunt läderbälte att ha till min päls. Sen behöver jag också ny foundation, ny mascara, strumpbyxor, partyklänning, trosor... Ja lite blandad kompott så att säga :P

Men oj, nu är det dags att sätta fart ordentligt här ser jag ;)

Ha det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: