barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

goodnight

Kategori: Allmänt

Elin va här nyss och vi bytte julklappar. Fick en superdupersöt blås-apa! :D
(han kommer få göra alla mina bj's) hehe skoja!

Bara så ni vet kommer jag lägga bloggen på is nu när jag åker till fjällen :P
Kanske blir något kort mobil inlägg men kommer inte orka göra nåt mer!
Åker typ halv 4 inatt och kommer hem kvällen den 29:e
Hörs mer då! (kommer som sagt säkert slänga in nått kort inlägg nån gång)

Slänger in bild på snyggaste outfiten jag sprungit runt i här hemma hela kvällen
haha vitt gulligt linne med skitfula randiga mjukisshorts
Slå det om ni kan!

Ha det!

Kommentarer

  • Lonney säger:

    Naw blowjobie the crazy monkey;) jag tänkte sova med min väska i natt är helt kär:P

    2010-12-21 | 23:38:00
    Bloggadress: http://elarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här: