barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

det som göms i tö kommer upp i snö, eller va det tvärt om?

Kategori: Allmänt

Var nere på lagret en sväng och fixade med proverna jag håller på att ställa upp i hyllor. Passade på att städa iordning på de andra hyllorna och blev då väldigt nyfiken på vad lådan, som stod längst upp på en hylla, innehöll. Därför hämtade jag den lille pallen för att nå lådan. Och vet ni vad den innehöll?
(Det kan ni omöjligt veta eftersom inte ens jag visste det, och det är ju ändå jag som jobbar här liksom!)

Jo, massa skärp! á sent 90-tal, möjligtvis tidigt 00-tal. Hur kan jag veta detta?
Jo, färgerna var:
Zebrarandigt med rosa och gröna spännen
Ormskinn md glitter
Neonrosa
Neongrön
Neongul
osv...

Och modellen på dom va breda (ett va jättebrett framtill och smalt baktill, en skillnad på kankse tio cm fram och bak!) Hur snyggt?
Inte vidare värst!

Ja, bara så ni vet alltså :P
För man kan aldrig veta vad man hittar på lagret här, spänning på HÖÖÖÖG nivå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: