barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

hooooooooome

Kategori: Allmänt

hemma igen! efter fyra veckors jobb, med sammanlagt 5 dagar ledigt, har jag nu lämnat Lerdala bakaom mig och åkt hem. Kommer faktiskt sakna hästarna, och kommer vara lite konstigt att lämna rutinerna i stället och istället byta hagar och boxar mot lager och kontor...
Sen kommer det inte heller finnas någon som servar en med mat hela tiden :P
Men jag ska nog klara mig ;)

Skönt att vara tillbaka i civilistationen igen. Är nåt sjukligt shoppingsugen och partysuget ska vi inte snacka om!
blir nog till att gå ut på lördag om jag kan få med mig nån^^

Nu ska jag packa upp och städa lite, om jag orkar:P
Sen kommer elin och förhoppningsvis grisus ikväll, saknar min tjejer!!

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: