barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

torsdag

Kategori: Allmänt

vart hemma inatt och idag för att vila upp mig:) ikväll blir det stan igen för att hitta på nåt. Vad vet jag inte riktigt än, men det löser väl sig. Nånting finns alltid att hitta på, det är ju liksom kulturvecka ;)
Dock känns kransmossenfesten inte jättelockande om det regnar, och det verkar som om det inte är nån som vill hänga med till puls:P
Det får nog bli chillkväll :)

denna kulturveckan har inte vart som den brukar... om det vart vädret eller för att man vart med om det tidigare vet jag inte, men den känns så vag... Aktiviteterna har liksom inget drag, inte heller festerna och lärarna är jätteslappa! men det har vart trecligt ändå, chill liksom ;)

jaja nu ska jag kanske ta på mig nåt, kan ju inte sitta här som värsta nakenfisen^^

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: