barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

sjukis volym 3

Kategori: Allmänt

nationellt prov idag, mådde skit när jag åkte till skolan, mådde skit när jag gjorde provet, mdde skit när jag åkte hem...
Dock gick det ganska hyfsat :P Lät fantasin flöda och bara skrev!

Åkte hem sen, åt lite och la mig sen i sängen, somnade och sov i nästan tre timmar. Det va såååå skönt. Mår lite bättre nu iaf men inte helt bra^^

Ikväll blir det lugn hemmakväll. Elin vill att jag ska åka med till götet imorn men vet inte hur det blir, känner mig ju inte helt pigg. Kanske bäst att hoppa det. Har inte bäst klirr i kassan nu heller, måste spara till grekland :D

En sak som är bra iaf är att pappa kanske har hittat en studentklänning till mig. Provade en på hennings i skövde, jättefin, satt jättebra, från desigual, men kostade 1.600... liiite för mycket just då eftersom balklänningen precis inköpts och en ny dyr bh.
Men, som sagt, har pappa kanske hittat den hos en av sina kunder och kommer kanske över den lite billigare. Kanske till inköpspris? Hoppas hoppas hoppas att den finns kvar, och i min storlek också :) håller alla tummar jag har för det!

Nu ska jag gosa lite med Charlie som är inne för en gång skull ;)

Ha det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: