barasaravendela

"Den materiella lyckan är den sanna lyckan"

korre kräver

Kategori: Allmänt

Nu kommer det där problemet igen! Jag har fasen ingenting att ta på mig...
Måste ha nåt imorn i skolan, nåt imorn på kvällen och nåt på tisdag i skolan. Detta ska bestämmas idag. Har jag panik? Lätt!

Kom också på förut att jag inte hade sagt till mor och far att jag inte skulle vara hemma på en vecka. Jag kan ju säga att det blev en ganska, hrmf, intressant stämning här hemma när
jag bara: "Juste, det har jag glömt säga, men det är ju kulturvecka nästa vecka så jag kommer sova i tält!"
mamma: "jaha, hela veckan? och det tycker du är smart nu när du varit sjuk? orkar du verkligen det"
jag: "jadå, det kommer ordna sig"
mamma: 'suck' " jaja, du gör som du vill"

en halvtimme senare
mamma: "glöm inte mössa och vantar, det är kallt på nätterna!"
              " och ta det lugnt, ring om det är nåt, LOVA DET!"
jag:" jaaajaaa"

hehe dom är nog inte så glada på mig
och ta det lugnt?! Sure! ;D
Det är ju KULTURVECKA

och eftersom jag är mycket egocentrisk av mig, samt ogillar blogginlägg utan bilder, kommer nu ännu en egobild hehe


Nu ska jag pack det sista och sen kommer det väl vara dags för att sova :)

Ha det!



Kommentarer

  • korv säger:

    Korven är glad nu! :D

    2010-04-25 | 22:01:47

Kommentera inlägget här: